Och aye the noo

Graeme1988

Hie yer hence from me heath!
Cannae seem to concentrate on anything lately, and it’s ****ing annoying. Also, procrastinatin' a lot. But then ah didnae feel as motivated as ah usually dae.

2014 has been quite a depressin' year fur me, personally. Little has changed fur me, except in the past few weeks. Ma mum finally acceptin’ she needs tae be less overbearing an’ control an’ let me make ma ain decision withoot contradicting me. Just goes tae show whit 14 years of “Ah cun dae it maself”, rollin’ yer eyes an’ sighin’ will git ye if keep at it long enough.
But ah digress...Though the amount o’ comedy gigs ah attended this year, reflect that ah’ve been feel depressed. Fae Glasgow, tae Edinburgh tae Carlisle. That said they were aw a guid laugh. But ah think the yin ah enjoyed most was seeing Billy Connolly - or The Big Yin as he's known in his home country - live in his hometown during his tour of Scotland. Mainly because ah missed oot oan seeing 'em last time.

Thoughts on The Big Yin?

Brilliant! While Billy Connolly might no' be in his prime as a joke telling comedian. As the comedian as a storyteller, raconteur, Connnolly's still got it. Though, the only stories I can still recall from the gig are one about when Billy was still a folk musician and he play a charity gig at hospice. And a really funny story aboot his mistaken arrest for drug-dealing in Aberdeen city centre.

The only thing I remember vividly is everything before the show. As soon as ma sister get the car parked, we - me, ma mum and ma sister - wait a minute then make oor way to the doors of Clyde Auditorium the moment we see 'em open.

Clyde_Auditorium,_Glasgow.jpg

An' ah'm no' wait for ma sister tae push me in ma wheelchair, naw ah'm off. She hasnae even shut the car door properly an' ah'm away. :bigsmile: So we get inside, an' wait for the main door to the hall to open. Incidently, it's a freezing October evening, so nae chance we're sittin' ootside.

We decide to make our way up the ramp to the north side of the venue where we’ve been seated, so we’ll be first in. The venue’s stewards inform us the door should be open in an hour, it being half past six when we arrived. So we just wait quietly chatting about other comedians, the news and making small talk wi’ each other to pass the time. Much like the steward are doing.

Eventually, one of the stewards - a short, wee, auld Glaswegian wummin wi’ glasses an’ short ginger hair checks our tickets, scanning them wi’ a barcode reader to make sure they were genuine. Which in turn, leads to the four of us having a long conversation about some folk getting intae some shows at venue next to the Clyde Auditorium wi’ counterfeit tickets. Ironically enough, this wummin’ granddaughter just had to huv attended a gig with a counterfeit ticket but the venue managed to obtain a genuine ticket. And the person who had sold the fake ticket was attending the same concert, and got arrested. Get it up ye!

Though, as if too set the tone for the evening ahead, as one of the venue’s security guard is making his way past the ladies standing at the door, the wee wummin we’ve just been talking to walk up to him and says: “Ah’m no’ sure how ye work this ‘hing. Ah think it might be broken”. Those moment when ye cannae contain yer laughter are the best, aren’t they?

Anyway, just thought ah’d leave youse wi’ that wee story afore we head oan intae 2015.

Graeme1988

Nice to meet a fellow Scots man, found your story really interesting and encouraging, shows us Scots are pretty strong people.

Nice tae meet you anaw, Jay. Also, glad to hear ye find ma story encouraging despite being quite troubling an' depressin' at times. But ah guess it jist shows, as ye said, us Scots're a strong, determined people.

I think this is the first time I have ever seen so much Scottish on a forum. Had to put on my Glasgwein head to understand it all :p

The mention o' Glaswegian makes this question a bit obvious. But... Ah take it yer fae Glasgow? Ah'm actually fae the south-west Scotland, though Glasgow is jist a hour away in terms o' travellin' distance.

How d’ye make a weegie bored? Take away his heroine :bigsmile:

An' ah must ask - ah huv'nae when overboard wi' the Scottish lingo, huv ah? :eek:mg: Didnae want tae gie ma fellow Scots a bad name, y'know? Though, ah didnae used tae post stuff writin' in ma native tongue. Used tae actually be quite self-conscious about Scottish accent an' dialect. But American an' Canadian wimmin f**kin' lap it up. Nuthin' like being compiment oan yer accent tae make ye feel proud o' where yer fae, eh? Stereotypical stoopid NEDS, aside. Though, ah huv nae idea why the Scottish accent is sexy? :thinking: Tae each their ain, ah suppose.

I know it can be tough when you are feeling so low but there is always light at the end of the tunnel no matter how dim it is.

Cheers! :brindis:

Graeme1988

Whit tha f**k's wrong wi' me? Ah've been mair productive in two days than ah huv tha last two months of 2014. That's no' right, ah'm usually a fat, lazy bugger who cannae be arsed daein anythin'. :sarcastic: :eek:

Anyway, despite bein' really wee, it's a guid change nonetheless. :)

JayHender

Yeh I am from Glasgow studying in at the Uni there. Great place.
I like the how you write everything the way you say it, makes me feel more at home on these forums. Aye and I know what you mean about the Americans and Canadans, I wus over there year ago couldn't eat my dinner cos of them hearing my accent and telling me there great whatever came from Scotland.

And I know what you mean I haveny done a thing for the past couple of months meant to be studying but just can't be arsed doing anything or speaking to anyone.

Graeme1988

Yeh I am from Glasgow studying in at the Uni there. Great place.

Ah'm the Scottish Borders (Dumfries & Galloway). But do commute up tae Glasgow whenever they're a comedy show or music gig that got a ticket for. But, aye, it's a great place.

I like the how you write everything the way you say it, makes me feel more at home on these forums.

Ah never used tae, though. Ah used tae quite self-conscious aboot tha Scottish accent an' writin' in the dlalect. Until a few years ago, ah wus watchin' Reporting Scotland yin night, they'd reported that more Scottish folk were preferring to write in their native tongue as opposed to English.

So, ah jist bin giein it laldy wi' aul' lingo ever since.

Plus growing up, ah wus really well intae Robert Burns' poetry an' ma uncle got me watchin' classic Scottish comedy shows like Scotch N' Wry an' Rab C. Nesbitt at a young age. So, that luv o' tha Scots language an' dialects has always been there. Just realise readin' this back will be sentimental as f**k. But, anyway, ah digress. Glad tae hear ma long, bletherin' posts make ye feel mair at hame here, though. :thumbup:

Aye and I know what you mean about the Americans and Canadans, I wus over there year ago couldn't eat my dinner cos of them hearing my accent and telling me there great whatever came from Scotland.

Ah don't know if ah'd git slightly annoyed efter a while or be really proud if ah wus in that situation. :bigsmile: Though, ah know the whit it's like, gittin' complimented oan here fur writin' ma accent. Ah've never felt mair proud tae be Scottish in ma f**kin' life!

And I know what you mean I haveny done a thing for the past couple of months meant to be studying but just can't be arsed doing anything or speaking to anyone.

Ah've been feelin' tha way. Well, the cannae be arsed talkin' tae anybuddy an' daein anythin' part, anyway. Though, ah've hud a lot oan ma mind, lately. Tha prospect ae gittin' corrective surgery in relation tae ma cerebral palsy, family issues, wonderin' whit ah should do wi' ma life. Feelin' like ah dinnae fit in anywhere. But ye find yer way, eventually - as long as ye dinnae gie up.

An' oan that, ah think ah'll leave it there fur the noo. Summit a bit mair positive as opposed tae stereotypical dourness an' pessimism.

Graeme1988

So, eh, how err youse daein, ye awright? Well, if yer readin' there's clearly summit wrang wi' ye. :giggle: Naw, ah'm jist teasin'. Should really stop that, shouldn't ah? Always jokin' aboot. It's hard tae be taken seriously when tha first adjective folk use tae describe ye is "funny". F**kin' pressure's oan, then. Especially consider us Scots huv very high expectations when it comes tae comedy. If yer no' funny ye cun git tae fu...!

Though, it much hard tae be taken seriously when yer middle name's Abraham - thanks dad. Mind you, ma da's first name wus Moses, so, y'know... Hud oor relationship been a bit mair friendly, ah think we'd huv made a potentially funny faither an' son comedy double act. Tha biblical pun bein' blantantly obvious.

Ah, tha laughs that could've bin, hud we baith made tha effort. Then again, tha language an' cultural barrier didnae help matter wi' ma dad. Ah think that wus whit did oor relationship in, or lack there of. Ma dad speakin' English wi' a Kenyan accent, an' me talkin' shite. Sorry, ah mean fluent Scots. :bigsmile: Oooh, that joke probably wouldnae gaun doon wi' a Glasgow audience too well? :eek:

Graeme1988

This might seem weird comin' fae me, but, ah've always hud a rather strangely contradictory relationship wi' Scotland, tha auld hame country. Though, ah think that's mair doon tae tha fact bein' of mixed heritage, ah didnae quite feel like ah fit in. Still dinnae in many ways. Ah think it's because ma face an' accent dinnae match ataw. Ah guess, being racially bullied hus gave me an ootsider mentality? Or mair o' a feelin' of bein' a stranger in a new toon?

Also, ah dinnae huv that self-confidence an' natural gift o' tha gab, that many o' ma fellow Scots posse. Always felt insecure aboot masel', even when ah dinnae huv a reason tae fell like that. But that's anxiety fur ye. Also, quite shy, ah dinnae really like talkin' aboot masel'. Because didnae want seems like ah'm arrogant or total tadger.

Ah suppose aw mixed race folk go through that stage o' feelin' alienated fae their ain culture, or at least, struggle tae pin doon their cultural identity an' be happy within themselves. Because yer especially a dual citizen if yer mixed race. Even though, yer mair likely tae fully embrace tha cultural environment ye grow up in - as opposed tae tha yin that ye hud nae deep, emotional connection tae.

Ah mean, ah consider masel' mair Scottish than Scottish-African. Is that weird? :idontknow: No' because ah'm bias against ma African roots, or anythin' like that. It's jist that Scotland's aw ah know, really. An' when ye grow up wi' an appreciation o' a certain cultural language an' humour, well, ah think it become yer main cultural identity, despite whatever stereotypes might be attributed tae it.

Mind you, Scottish-African would me sound mair exotic, wind-swept an' mair interestin' than ah actually ah'm. :giggle: Certainly pit aw tha bully ah endure as kid intae perspective, that's fur sure. Anyway, that's enough haverin' oan fae me fur yin day. :sarcastic:

Graeme1988

Y'know summit, ah dinnae understand you ataw. Why must you make me feel tha way ah dae? Yer a cauld, heartless, inaffectionate wummin, so ye are. An' ye dinnae seem tae care. Ah see where ah git that fae noo. No' jist ma dad - as ah'd previously thought.​

Why d'ye pit up this wa' between us, eh? This barrier. Ye never let me in. There's nae connection between us. Oor parental relationship isnae particularly strong, if ataw existent. It's aw bliddy surface, nuthin' deeper than.

You will'nae empathise wi' me an' ma daily struggle tae cope wi' tha disability ah've felt burdened wi' since birth an' subsegent depression an' loneliness as a result o' it. Couple that wi' tha fact youse lot always made me feel self-conscious aboot tha opinions, thoughts ah'd express. If ye git telt yer wrong efter awhile it become yer default settin'. As well as tha constant snide remarks aboot ma interests. Sarcasm is tha lowest form of wit when in tha wrong hands.

Nae wonder ah/ve felt like ah didnae belong in ma family. Feel mair like an adopted son than actually yin at times.

Look, ah'm sorry if ah say harsh 'hings fae time tae time. But ah'd rather say how ah'm really feelin' an' be honest than lie tae safe face. Mibbe it's a Scottish 'hing ah dinnae ken.

An' when ah say ye failed me as a parent, ah mean that - coz kinda did. Because, let's face, ah didnae learn how tae be compassionate, carin' person because o' you, did ah? You didnae exibit that trait in front o' me or toward me. Aw heard fae you as in last 14 years were yer bitter, hateful, ignorant, narcissistic rants. Constantly thinkin' tha worse. Yer best advice wus "Ah don't know.." :idontknow:

Followed by "Ah luv you, ah don't whit ah dae without ye. You shouldnae pit yersel' doon" Oh, look, a black kettle!

Why is it only efter aw these years ye finally admit ye were wrong oan mair than yin occassion, and noo ye want tae change yer ways?

F**k! Ah even hud tae tell you whit you should say in that meeting that time when ma high school grades took a metaphorically jump oot a high-rise windae. :eek:h:

In a way, ah've tried tae be an example tae ma family as tae how we should treat each other, but d'they listen - do they f**k! Naw they're too busy updatin' their Facebook statues, postin' photos o' themselves, their nights oot, whit they're aboot tae huv fur their tea an' their f**kin' cats tae actually take tha time tae listen to whit ah've got tae say.

By tha way, parents an' future parent here's a wee tip:

Dinnae read tae yer kid when they're wee, because whit that leads tae is a situation, where in, they're actually smarter than you by tha time they're 12. Leave tha readin' an' writin' tae tha education system. Better yet. neglect them, emotionally. Then, speakin' fae experience, they'll resent tha arse off ye but turn oot tae be tha only member o' tha family who pits their brain intae gear afore their mooth intae action. As well as being considerate o' other.

Everythin' ah've learnt in ma life has bin self-taught course in how tae be a complete f**k-up. Oh, aye, ah fun oot tha hard way that ye need tae make yer ain way in this world in order tae survive.

Sorry, if ah bin a burden tae ye. Dinnae worry, ye will'nae huv tae pit up wi' me fur much longer, efter ah huv tha surgery an' git ma life sorted oot.

Ye shouldnae huv hud me if ye were jist gonnae treat me badly an' push me away aw the time. :sad:

Sorry, aboot this depressing, revealing post. Jist need tae git aw that oot ma heid, afore gaun pure mad mental. Ah'll be back tae ma cheery self soon. Ah'll be awright, dinnae worry. :thumbup:

JayHender

I don't think it's easy in a country like Scotland to have mental health issues. We all just have this feeling, to just get on with stuff. I mean for 3 years I kept my issues hidden (well apart from HH can't really keep that hid.) just convinced myself I was okay when I really wasn't. Do you feel the same way?

I am sorry to hear about your parents. I have to say my parents have been there for me. I don't feel like I fit there. Feel as if I am weak. Being depressed all the time I think shows me up as some sort of coward dunno it is weird. :kickingmyself:

Nice to hear you like burns. I know a few of his poems, I do burns supers for people saying address to the haggis and also know to a mouse. I do like burns but I find it so difficult to learn it all! I would like to visit his cottage one day. Have you ever been there?

Graeme1988

I don't think it's easy in a country like Scotland to have mental health issues. We all just have this feeling, to just get on with stuff.

"Jist git oan wi' it" - that seems tae be tha mentality aboot mental health in Scotland. But yer right aboot in no' bein' easy tae huv a mental health issue. Ah think it's because we've always hud that slightly dour, cynicism, y'know?

I mean for 3 years I kept my issues hidden (well apart from HH can't really keep that hid.) just convinced myself I was okay when I really wasn't. Do you feel the same way?

Ah've hid aw ma issues, ah didnae even tell ma mum ah wus bein' racially. bullied at primary school. But, aye, ah've kept aw ma issues hidden behind a smile faker than Roger Ebert's. :bigsmile: Sorry, jokes jist come mair naturally tae me, especially since ah used humour tae bemuse yer bullies.

But ah digress... Ah've bin hiding ma issues as best ah cun since ah wus 16. When it aw started gaun wrong. Efter ma mum went mental an' yelled at me because ah'd confided tae ma oldest sister an' no' hur that ah wus feelin' suicidal because ah felt under pressure tae live up tae ma dad's expectation, do well in ma school exams.

Also, whenever we were oot in Dumfries, shoppin', ma oldest sister would ask me how ah was feelin' ah'd always answer wi' yin wird: "Depressed". Noo, ah don't know if it wus tha deadpan delivery tha fact ah said wi' such a matter o' fact manner, but this always got a big laugh fae ma oldest sister. Let's jist gloss ower tha fact she's a mental health care worker. :kickingmyself:

An' tha fact that she thought it'd be funny tae make tha same racist joke aboot ma appearance in public - an' at every stand-up comedy gig we attended from for 5 years straight, since ma 20th birthday. Because that whit that's whit that ginger c*nt an' self-confessed Proclaimers lookalike Frankie Boyle does, does he? Tell tha same offensive, racist joke again an' again.

Nevermind tha fact, hear this joke mair than once would result in me avoidin' photo cameras an' mirrors like tha f**kin' plague. Why dae some wimmin always tae tha humour ootae a joke by repeatin' it ad nauseam?

Why didn't ah do tha same joke back at her, ye ask? Because, well, it wouldnae be fair, would it? Tae say yer sister's a Freddy Krueger lookalike? Plus, word it wrong an' you end up lookin' a right c*nt.

I am sorry to hear about your parents. I have to say my parents have been there for me. I don't feel like I fit there. Feel as if I am weak. Being depressed all the time I think shows me up as some sort of coward dunno it is weird. :kickingmyself:

Ah think ma parents didnae know how tae deal wi' ma problems. Ma dad always glossed over ma cerebral palsy whenever ah mention it to 'em. An' ma mum took tha "Jist forget aboot approach" tae ma depression or whenever ah'd bring up tha fact ah couldnae bring masel' tae say: "Yer no' funny, yer jist shite" whenever ma sister would attempt tae ma joke that'd make me laugh. Which implies ma sense o' humour is borin' an' predictable.

Though, you'd think huvin a parent who's also strugglin' wi' depression would offer some empathy an' compassion if their only son wus strugglin' wi' tha same illness?

Aye, ma family were tha same. Ah didnae feel like ah fit in, either. Probably doesnae help that ma mum an' twa sister would constantly gang up oan me, say sexist, demeaning remarks under guise of comedy. Yet, ah could say anythin' back because ah didnae huv a leg tae stand oan, y'know? Like Heather Mills when she wakes up in tha mornin'.

An' make older sister would alway huv some, cruel, sarcastic, comment in criticism o' ma taste in music or comedy:

Music
"Ugh! Whit ye listenin' tae that shit fur?! or "Since when did you start listen tae that kinda music?!"
(Shock horror! Ye cun be a fan of Pantera and Kylie Minogue. Though, tha latter must remain a "guilty pleasure")

Comedy
"Aw Gawd! Ye dinnae like him, d'ye? He's no' funny"
Aye, no' funny tae you. But we dinnae aw like tha same 'hings. Git an actual sense uh humour, would ye!

They're only so many times ye cun hear tha same remark an' laugh it off as banter. Ah think 7 times, is mair than enough. Don't you?

Though, ah can relate tae how ye feel aboot yer depression. It doesnae show ye up a some sorta coward. An' you shouldnae think that o' yersel'. Yer strong like me, an' look it tha stuff ah've got tae deal wi' oan a daily basis.

Anyway, ah end this post oan mair positive note, since ma last yin wus darker than early Hell's waistcoat.

Nice to hear you like burns. I know a few of his poems, I do burns supers for people saying address to the haggis and also know to a mouse. I do like burns but I find it so difficult to learn it all! I would like to visit his cottage one day. Have you ever been there?

Ah could recite Tam O'Shanter, To a Mouse an' Is There for Honest Poverty (A Man's a man fur a' that an' a' that), when ah wus a wee bairn. Though, some o' tha auld Scots wird cun be difficult tae learn. Especially when ye huv tae remember that this: a' ("aw") is written differently than it actually sounds in auld Scots.

I would like to visit his cottage one day. Have you ever been there?

Aye, oan a primary school trip, yin year, tha week afore Burns Night. It wus'nae restored back then, so we wur'nae allow inside. Could only peaked a wee look in tha windae. :bigsmile:

Graeme1988

Depression is a miserable, wee, sleekit basturd! :kickingmyself:

Also... Note tae self: Right, ya fat, lazy bawheid - you're gonnae git stuff done this week, whether ye like or no'.

Graeme1988

Ah cannae go oan... Think ah'll jist dae masel' in. Y'know eff off perminately. While ah've still got ma wits aboot me.

Ah've hud enough o' ma family treat me a f**kin' joke aw tha time. Aye, ah'm funny, but dinnae exact laughs aw tha time. Though, ah glad they cun laugh at me, in many way, because ah wouldnae want them feelin' as miserable as ah feel each day. Add tae that tha fact ah huv'nae bin happy in years. Like geniunely happy, ah jist smile tae keep masel' fae breckin' doon in tears, maist o' that time.

Mair than that, ah hud enough o' tha constant physical pain that comes wi' ma disability. Dinnae feel sorry fur me or owt, it's jist a part o' ma life that ah've accepted, but wish would go away. Much like tha people in ma life, currently. Tha only way they'd change is if they hud plastic surgery.

It's no' easy, f**k, ah even huv a hard time findin' a reason tae drag ma arse outta bed in tha mornin'. Ah feel like tha life's bein' slowly drain outta me. It's becomin' harder tae plaster oan that fake smile an' make it seem geniune.

Sorry this couldnae be a mair cheery, upbeat, happy post... It's jist ah feel really depressed at tha moment. Depressed. Lost. Confused. Uncertain an' unhappy - that's me. :sad:

Graeme1988

laught16.gif
Eh... Sorry. Um, wi' respect tae anybuddy readin' this who isn't Scottish or if we've got any foreigners fae like Newcastle or Northumbria, or wherever yer from, givin' this thread a wee swatch... Right, how can ah say it in tha nicest way possible?

If yer struggle to git yer heid roon tha Scottish accent / dialect in written form. It's whole box o' frogs when spoken, lit me assure ye... Wait, ah give ye two examples from YouTube, tae explain whit ah mean by that:

Soup, Toasties and Accents with Kevin Bridges | The Late Late Show

http://www.youtube.com/watch?v=Fc7VtqUMe88

If ye didnae understand a wird in either o' them clips... Ah recommend ye purchase yer yin uh these, right?

71FNmNdpV-L.jpg

Because lets face it - an' pardon ma French here - but, f**k* knows when tha Scottish edition o' Rosetta Stone will be comin' oot.

* Ah know that isnae French, that's why that joke's funny. :bigsmile:

Graeme1988

Things huv'nae been good, lately. It seems ah wake up a miserable basturd an' go tae bed feelin' tha same way. :sad:

Ah don't know, really... Ah guess ah've just accepted ma lot in life. Nuthin' gonnae change, so don't hope for it. Yer family love ye, despite the way they insist on yer treatin' ya. Though, it would be nice for their actions to match their wirds, but they never do. It's all platitudes.

Ah dinnae look back oan tha last 14 years wi' fond memories. Lookin' back, aye, there are some funny stories, some good times. But mostly it's been lonely an' depressing. There's f**k all in ma life story that's encouragin' - aside fae the fact, that, despite it aw, ah'm still for whatever reason...?

But, other than that, it's depressing. Abandonment an' constantly being shunned seem to be a recurring themes in ma life.

Ah don't think ma mum really wanted another child after the first two. Ah mean, she didnae really make much of an effort wi' me in terms of raising me, beyond the feed, clothed, roof over head, y'know? The basics.

But in terms of emotional development, nah! Didnae make that much o' an effort, really. Ah think ah was very much the after-thought in most ways. Ah mean, a parent should help their kids through the difficults times. If the best advice you can give is just to ignore somethin'... Then, yer pretty much a shit parent in ma book. Because that's sayin' "Don't solve problems by confronting them and, eh, mibbe growing as a person an' learning a valuable lesson. Naw, naw - run fae yer problems! Leg it an' don't look back."

Great, innit? Nane o' that pish aboot "learn from this experience an' be a better person as a result". Because who needs that in their lives, eh? Naebuddy. Well, it's handy if ye want to be a good person or yer well intae eastern philosophy. Which, clearly, ah'm no' - the eastern philosophy bit, ah mean.

It's quite sad, really. To feel unloved, unwanted an' pushed away. Ah guess, ah dinnae want tae git close to people outta fear, they'll push me away eventually, or ah'll do it to them.

Graeme1988

Is the removal of certain people from yer life to ensure happiness only reserved for those who can walk normally? :question: Ah ask, only because it seems ah'm no' allowed tae do that. So, it look like until they're aw deid, ah'm stuck, an' trapped in a toxic relationship wi' these stupid, ignorant, cruel people whom ah call "family".

Oan tha bright side, at least, ah've got summit tae look forward tae, eh? Finally being happy... A dark, wee joke there aboot death. :giggle:

Graeme1988

It's no' easy livin' up tae or dealin' wi' other folk's expectations or assumption about you as person. Ah mean, ah've dealt wi' it fur most o' ma life. It's just... frustrating. Because ah tend tae treat people the way ah'd like to be treated. Or treat people how they treat me - badly. Aye, ah can a right c*nt, at times. But only tae make people see how their behaviour can be reflected back at them, if that makes sense?

Ye see, ah believe that if ah do summit fur you, that you'd be willing tae return tha favour if ah asked summit of you, right? Seems fair doesn't it? Ah mean, if ye can be arsed.

But yer mair than welcome tae insult ma belief, ma appearance or whatever. It's mair a reflect of you than me, at tha end o' tha day, really. Aye, it'll bother me, but ah'll accept it eventually, like everythin' else in ma life that ah cannae change.

Graeme1988

It's no' easy livin' a sheltered, overprotected, strict existence. Bound by tha rules of a bitter, miserable, unsympathetic parent with control issues.

Sorry, if speakin' ill of yer ain muther is seen as resentful. It's what ah huv tae live wi' - for now. Ah probably wouldnae feel tha way ah do, if ma mum was a more caring, empathetic person towards me, but she hasn't been so far. An' aw ma pleas for change, aren't gonnae change that. Because when someone is so set in their ways, an' not open to change an' better themselves, they're nae hope for them, in ma opinion.

Ah mean, ah've tried tae sort ma relationship wi' ma mum since ma dad died, but she doesnae seem tae want to know me. Everytime ah try an' engage her in conversation ah jist get a blank stare. Askin' for advice is the same. Yet she seems to enjoy talkin' to ma sisters more.

Guess that's why ah feel so lonely, sometimes. I'm just as cold an' distance as my mum, but, at least, I'm tryin' to change things. Because I'm not happy with things the way they are. My mum just sits there watchin' the telly aw day, except when ma sisters are in, then she aw smiles an' conversations. But one on one wi' me... It's awkward. Like she doesnae want anythin' to do wi' me - her only son.

Then she did advice that ah kill masel' if ah'm feel suicidal... She's a compassionate person, really. Ah mean, aye, call ma bluff now, but ah might actually go through with it yin day. If ye push somebuddy closer to cliff edge, they'll huv nae choice in jumpin' - since it's tha only option.

Sorry, if this is gittin' too depressin', ah'm jist tryin' tae ma sense o' ma dysfunctional family life.

Graeme1988

Ah didnae really want tha mollycoddled existence ah hud growin' up. Ah only got that because ah was tha youngest siblin' an' physically disabled. Ah think that's why ma mum was overly protective to tha point of retardation.

Coz it doesnae really help yer development, emotionally. Ah think it also contributed to ma anxiety in many way. Because, up until age 18, believe or no', ah never got tae make ma ain decision. Well, ah did, ah wus jist either telt ah wus wrong, or asked "Are ye sure?" efter makin' said decison - which does wonders fur yer self-esteem an' confidence, ah must say.

If anythin' else, being mollycoddled as child just makes for an existence of unnecessary co-dependence, in ma opinion. As well as a lotta conflict an' unhappiness for tha child in question.

Sorry, ah went a bit Sigmund Fraud on ye, there. :bigsmile:

Even though, by age 6, ah realised, "Whoa, yer different an' people dinnae like that". As well as the world being a cruel f**kin' place. An' people no' being easy to trust. Those were tha lesson ah learnt tha hard way.

Also, it's hard not to be different when people huv, at an early age, makin' ye aware o' tha fact yer different. Ah suppose that why ah fun it quite difficult in accept maself for who ah um. Also, when yer face doesnae match yer accent, hilarity ensue on the school playground.

Oh, aye, ah've been funny since ah wus aboot 8 years old. But that's nuthin' tae brag aboot, really. It's easily learn if ye watch a lotta comedy at an early age, then it'll come mair naturally to ye... Like how ah cun write ma native dialect here an' still naebuddy understands a wird o' it.

Also, it's tha easier way of gettin' attention because if you make yin o' yer classmates or peer group laugh, they tend tae be drawn toward ye... Though, ah usually went for unintentional laughter. Or being really daft, or impressions. Used tae quite good at them, when ah wus a wee lad.

But also, lookin' back, ah used tae talk the piss outta the regional news and weather reports. Ah know, satirical as f**k for an 8 years old! But, y'know, that wus always tha first that got switch on when we'd pit tha telly on in the mornin'. An' last thing ah'd view before leavin' tha hoose an' makin' ma way to school. Hey, ye take whit ye can git when comes tae comedic inspiration.

Also, yer mair satirical comedy shows were always late night weekday viewing in tha 90s - Newsnight, Spitting Image. So ye either hud tae set tha video tape tae record - if yer 25 or older you'll remember them? - or sneak doon tha stairs while everybuddy wus sleepin' an' huv the telly volume low enough so ye could jist hear it.

Why tha f**k did ah start tellin' that story..? :thinking: Talk aboot random, eh? :giggle:

Och, at least it wus'nae too depressin'.

Graeme1988

Ah don't know why ah keep expectin' ma mum tae change. No' even sure why ah bother makin' tha effort tae engage her in conversation, anymair. It's clear fae her indifference an' her harsh remarks that she neither loves, likes or wanted me. She hates me, really, even though she tells me tha opposite.

Then, ma dad was exactly tha same. No' really interested in me, either.

There's nae emotional connection, hus'nae bin since ah was a kid, really - between me an' ma mum. Ah certainly cannae talk wi' her aboot ma problems in tha same way ma sisters can.

Ah've no' really got anybuddy tae turn to, in real life, when ah feel at a low point. :sad:

Graeme1988

Just realised that ah'm gittin' tae that age where it becomes difficult tae make friends. But ah've hud difficulties wi' makin' an' maintainin' friendships most of my life. Guess, ah've gotten used to being alone. Kinda prefer it, tae be honest.